reklama

Rozvedené so záväzkami – klobúk dolu

Myslím to vážne. Skôr, ako som zasadla pred televízor, musela som ešte potomstvu rozšíriť obzor a prečítať grécku báj. Keby bola Trójska vojna kratšia, stihla by som začiatok, ale báj o Trójskej vojne bola dlhá na desať veľkých strán, asi čo rok, to strana, a tak som cez televíznu obrazovku vnikla do domácnosti istej cca plusmínus päťdesiatročnej ...hmm...dáámy. Niečo som zmeškala, ale dobehnem nabudúce, povedala som si. Aj ten zvyšok stál za to

Písmo: A- | A+
Diskusia  (32)

 

Dáma pekne vyvinutá, pestovaná, so záľubou v horoskopoch...mne k nej chýbal už iba bičík a latex. Až mi bolo tých mužov ľúto. A táto dááma ich dávala pekne do pozoru, nestihli ani poriadne vetu dopovedať, taký odpis od nej dostali že dovidenia. Hneď prvý bol ten, že ona, okolopäťdesiatročná dááma, si nemá s mužmi v jej veku čo povedať. Čím mladší, tým lepší. Vystresovaní chlapi iba hlavami krútili. Nuž, dostať sa tejto do rúk, do troch dní alebo ujdete (ak sa podarí) alebo umrete, alebo keď to prežijete, stane sa z vás prototyp podpapučníka domáceho.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ďalší pánko si aj zuby nechal urobiť kvôli „dievčatám". Nech je za pekného. Aj chlievik im nechal, nech ho vyčistia. Či ich tam potom zavrie a bude vykŕmovať pre nejakú ježibabu alebo pre seba, to už - alebo zatiaľ - nepovedal. Uvidíme. Ujo sa snažil, posadil ženušky na pohovku sťa Alipaša z Bagdadu, on v košeli, ony v bundách...pekne dali reč, kto čo koľko (detí), o súdnych ťahaniciach si hrkútali, to je taká zbližujúca téma v tejto relácii. Na výber mal mladý muž pestrú vzorku - dve s deťmi (tie nechcel, sa mu nečudujem, kto by si vešal na krk cudzie), jednu bezdetnú. Dozaista mala pekný charakter. Nesmiem zabudnúť klip-klip očká..

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najlepšie na koniec, hovorí sa. Ooblečkovaných vzťahuchtivých mužov (jeden v teniskách, no čo, šak Košičane su divý národ, ako sa vyjadril, ta nech vidza, ta ňe?) čakala nielen stena na vymaľovanie, ale aj fešanda na ... zoznámenie. S odhaleným bruškom a červeným prelivom možno pôsobila neskutočne sexi aj na vysokého fešáka, ktorý ju očaroval. Len čo na to povie zatiaľeštesvokra a manželova milenka na ďalšom rozvodovom konaní. Hmm, aj o deti sa jedná, hmm. Risk je zisk, ta ňe? (sorry tam na východe, nič v zlom).

Na prvý pohľad mali tie ženské spoločné to, že mali v živote smolu a chlapi ich osrali či osierali, alebo krajšie povedané, že nenašli toho pravého. A taktiež mali na pohľad spoločné, že teda, ako by som to, no - krásou nevynikali. Dovolím si tvrdiť, že hoci nie som nejaká krasavica, holčiny z RSZ by som strčila do vrecka. Nemala by som posudzovať ľudí podľa vzhľadu, nepatrí sa, no oko vidí...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Keď som si toto uvedomila, povedala som si - baby, klobúk dolu. Keď sa TIETO ženy pustili do zoznamovania pred celým Slovenskom, tak musia mať ohromné sebavedomie. Alebo si musia veriť, v tom ženskom zmysle, že „mám na to".

Úprimne - závidím im. Ja s mojím, podľa reakcií mužov súdim že celkom zjazdným výzorom, sa trápim, či osloviť šumného voňavého vtipného chrumkavého fešiho, s ktorým som bola minule na káve a zavolať ho v piatok večer von, a ony vhupnú rovnými nohami chlapíkovi do domu, bavia sa o sexe, svadbe a budúcnosti. Iste, svoje spraví aj scenárista, dramaturg, štáb a spol., no napriek tomu...chcela by som mať aspoň desatinu ich sebavedomia.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A tak, požičajúc si slová od Farkašovcov, ja vám poviem jednu velkú životnú pravdu. Môžte mať peknú tváričku, môžte mať nohy jak týždeň pred výplatou, môžte maj inteligenciu jak Einstein a kopec dobrých vlastností, jak nemáte sebavedomie, ste úplne v r..i.

Olívia Olivieri

Olívia Olivieri

Bloger 
  • Počet článkov:  79
  •  | 
  • Páči sa:  1x

s vlastnou fotkou a pod vlastným menom? nebláznite!veď napokon - na mene a fotke nezáleží ;-) Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenáo neradostiOch joj! (CP radí)7nevidíme, nepočujememládežníciCicuška Pipinkao životeo pokračovanío všeličom

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu