reklama

Udaj svojich fotrovcov!

Máš problém s fotrovcami? Nechcú ťa pustiť na disku? Že máš len trinásť? Alebo už pätnásť? Kde ty žiješ, že sa ešte pýtaš, či možeš ísť? To jakože ty sa jednoducho nespakuješ a nejdeš? Ty si nejaká divná, ne? Šak normálka choď a ešte si aj na taxíka, chlast a cigi vypýtaj! No čo tak kukáš? Že budú pindať? Ts! To by si dovolili! Len by cekli, a majú sociálku na krku, moja! Jak že neveríš?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (338)

 

Šak fackovací zákon! Nemožu už nič! Jak sa ti nelúbi, čo robia, zdvihnem telefón a volám! Policajti, sociálka, to je jedno. Vymyslím si, že mi dali facku a sú v p.i. Naši sa už ani nepýtajú, kam idem a kedy prídem. Sú radi, keď mám dobrú náladu a poviem im to."

„Za čo ti to foter strelil? Že nestrelil, že ťa zmlátil jak koňa? Jáááj, štípol si mu liter z peňaženky? Čo si kupoval? Bongo a dáky chlast? Robili ste žúrku, čo? A čo ťa teraz žere? Šak som v pohode! Šak som zákonom chránený! Tutok máš číslo na sociálku a volaj. Nech si to ten k-t vyžere, čo ťa má čo mlátiť, šak si mladý, chceš si predsa užívať, ne? Oni už asi zabudli, jak si oni užívali, starci. Nevedia, čo je život. Jak že ti neuveria, že ťa zmlátil? Poď sem, davaj líce, takú ti uvalím, že ešte zajtra tam budeš mať otlačok a máš aj dôkaz. No, davaj a nefňukaj potom! A ne že mi ju vrátiš späť!"

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Do p-e, to je fakt husté! Fakt ste rozmlátili celý barák? Nábytok na sračky? To ste sa dobre museli márovať! A čo, švegru si skoro vyhodila z balkóna? Jačala jak j-á, ne? Šak ona je riadna hysterka. A potom čo bolo? Fakt si jej popálila šecky knihy? Čože? Neverím! A čo fotrovci, nič, ne? Jak??? Ti drbe, alebo čo? Ty čo si im hneď nepovedala, že velke lobogo, žiadna facka nebude, šak je na to zákon! Ježiši, moja, chúďatko, šak to sa nenechaj ty otĺkať, šak to aj na pleť škodí! Nenene, nabudúce pekne hneď volaj fízlov, šak to je trestné, také facky!"

„Decká, počuli ste to! Tak už ich nemusíme natáčať na mobily! Si mysleli, že keď nám ich budú ráno brať, tak že nás nejako dostanú, alebo čo? Šak už ich zasa máme pod kontrolou! A už na tom netreba nijako makať, ani prstom pohnúť! Minule to spravil Mišak, stará Kerekeška chcela od neho žiacku, keď jej flusol na tabulu a vynadal do starých ku-ev a on sa ani nepohol, len tak povedal, že nech si rozmyslí, čo mu spraví, lebo on má za sebou policajtov a sociálku. A že mu celá trieda dosvečí, že mu Kerekeška dala facku. No šak Mišak je vodca, kto by mu nedosvečil, len volajaký samovrah! To by hneď pocítil jeho boty na žalúdku!"

SkryťVypnúť reklamu
reklama

„Tak som tam bol. Na sociálke jako. Sa pýtali, že jaký problém? Že čo, jako, prečo, kedy. Že za čo? Za čo... U nás vždycky bolo za čo, šak sme s bráchom toho povystrájali! Šak som vedel, jak štípe fotrov remeň. Ešte aj na druhý deň. Dodnes ma riť zasvrbí, keď si spomenem, jak sme s bráchom mučili mačku a susedia to povedali našim. Aj som vedel, že keď dojdem ožratý na sračky a budem si oňho utierať hubu, tak mi po nej jednu struhne. Spravil to dva razy, ešte predtým, keď mohol, a odvtedy som si už dával bacha. A hlavne som nepič-val, keď som vedel, že som to bol ja, kto to posral. Aj matka mi pleskla, tiež ešte predtým. Vrieskal som na ňu, že je neschopná, už ani neviem prečo, ona vrieskala na mňa, ja na ňu, až som jej povedal, že je p-a j-á, a na to mi uvalila, až som sa čudoval, jakú má silu. Šak som sa aj rýchlo spamätal, aj som sa jej omluvil. A dneska je to jedno, možem si robiť a hovoriť čo chcem, možu ma bozať. Včera sa matka nezdržala, a zas mi jednu struhla. No a tak som tu a chcem to nahlásiť. Jakože za čo ma udrela? Ále, struhol som pred ňou jednu svojej čaji. A frajerka nič, a matka flák mi cez držku!"

SkryťVypnúť reklamu
reklama

„Vážené pracovníčky sociálneho úradu, rada by som vám oznámila týranie dieťaťa. Pani XX bije svoje dieťa. Videla som to aj v obchode, keď sa to malé úbožiatko hodilo o zem, lebo matka mu nechcela niečo kúpiť. Dieťa plakalo, kričalo, bolo červené v tváričke a matka miesto milého slova mu dala na zadok! Rovnako reagovala keď sa jej dieťa hralo na piesku a hádzalo piesok po iných deťoch a pchalo si ho do úst. Matka mu niečo povedala a potom ho udrela po rukách namiesto toho, aby sa s ním láskavo porozprávala. A raz zbila svoje staršie dieťa na kúpalisku, lebo to sa hralo s tým mladším a držalo ho trochu dlhšie pod vodou.... (tak ty sviňa, to máš za to, že ste si minule kúpili nové auto, a že furt chodíš taká vymachlená a vyrichtovaná a zvádzaš iných mužov, veď aj ten môj idiot sa o tebe vyjadril, že dobre vyzeráš, tak si to teraz vyžer, ty štetka!)"

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nie som za telesné tresty. Použiť hrubú silu tam, kde sa obeť nemôže (aspoň teoreticky, teda nemala by sa) brániť, je naozaj krajné riešenie, ktoré prichádza, keď už všetko ostatné zlyhalo. Krajné, avšak niekedy jediné účinné. Jedna vec je dieťa týrať, iná je pomôcť mu vmestiť sa do kože jednou nápravnou. Tie nápravné totiž nebolia ani tak na tele, ako na svedomí. Na svedomí, ktoré nespratníka upozorní, kde sú hranice.

Videli sme, čo sa deje na školách, kde majú učitelia „zviazané ruky". Týraný rodič zatiaľ nie je veľmi rozšírený sociálno-patologický jav. Zatiaľ. Určite ním bude, ak budú mať rodičia vo výchove menej právomocí ako ich deti. Lebo (nielen) v dnešnej dobe iba strach z trestu v mnohých prípadoch zabraňuje krádežiam, šikanovaniu, týraniu... Každopádne psychológovia si už mädlia ruky.

Ale vlastne...možno keď to takto pôjde ďalej, zrušia sa aj pokuty a podmienečné tresty. A možno aj nepodmienečné. Veď načo nám, dospelým, takéto veci treba? Možno keď sa naši poslanci zamyslia, zistia, že sa to dá riešiť aj inak, napr. pekným slovom, dohovorením... Hm, zamyslia... tak nič.

(tento článok nie je návodom)

Olívia Olivieri

Olívia Olivieri

Bloger 
  • Počet článkov:  79
  •  | 
  • Páči sa:  1x

s vlastnou fotkou a pod vlastným menom? nebláznite!veď napokon - na mene a fotke nezáleží ;-) Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenáo neradostiOch joj! (CP radí)7nevidíme, nepočujememládežníciCicuška Pipinkao životeo pokračovanío všeličom

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu